Wednesday, July 13, 2011

Karaoke look!

Here i have finally some shots from my new cam and i looooooooooooooooooooooooooove it . I bought make up today and I'm so exited to wear it tomorrow, the whole box has nothing but flattering colors (for hazel eyes). The package is a fail, in English it says "warm tones " and in French says " tones froides" ( cold tones)


Acá volvi , al fin, con fotos de mi cámara nueva y me encAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTA. Me compre maquillaje y ya no aguanto para usarlo. El paquete es una falla total, en ingles dice " tonos fríos " y en francés dice " tonos tibios". Pero tiene solo colores halagadores para mis ojos ( marrón-verdoso, si tenes ojo azules, mas o menos estas en la mierda)

Je suis de retour avec quelques photos de mon nouvel appareil photographique et je l'adoooooooooooooooooooooore. J'ai acheté une boite de maquillage, j'ai vraiment hâte de l'essayer. La boite est totalement ratée. En anglais c'est écrit tonnes froides et en français c'est écrit tonnes chaudes. Mais il n'y a que des couleurs flatteurs pour mes yeux 









 

No comments:

Post a Comment